Savner dig for evigt
Jeg kører hjem i min bil, men er det egentlig ”hjem”?
For det føltes som ”hjem”, da jeg lå i dine arme
Nu kører jeg bare forgæves efter et sted, der føles lige sådan,
Endløse kilometer uden dig, farer rundt som en rastløs fugl,
med tårer i mine øjne, når der spiller en sang, der minder mig om dig.
Der er så mange ting i denne verden, som jeg ikke forstår,
Men du efterlod mig med et stort spørgsmålstegn over mit hoved,
Og et stort hul, hvor mit hjerte lå en gang.
Og det er svært ikke at bebrejde migselv, eller søge efter en grund,
hvorfor du efterlod mig, for hvad er der galt med mig?
Der er intet galt med mig. Jeg forsøgte at knække koden, men jeg vidste bare,
at det eneste jeg kunne stille op med, var at lade dig gå,
så du selv kunne finde ud af, hvad det er du vil.
Og så rejser jeg verden rundt, og skulle søge efter en tro kopi af dig,
men der er ingen der matcher din humor, det glimt i øjet, da du endeligt kiggede på mig,
og jeg følte jeg var kommet igennem til dit hjerte, som er bedre beskyttet end Fort Knox.
Det er uhyre svært ikke at vide, om du har glemt mig, eller om du er ligeglad.
For alt jeg kan gøre er at tegne et billede af dig i mit hoved,
og din holdning til mig skifter ligesom dagene går. En dag elsker du mig også,
for så skinner solen og alt er godt, men den næste dag, så kunne du ikke lide mig alligevel,
fordi nu regner det udenfor.
Du lever i mine tanke dag efter dag, og jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre for at lade dig gå,
for håbet dør sidst. Du er stadigvæk lige så perfekt at se på, som den dag, hvor jeg ikke kunne gå ind ad din dør, da sommerfuglene dansede en sandt dans i min mave.
Der er gået 365 dage, og der var ikke en eneste dag, hvor jeg ikke har tænkt på dig.
Det kan være, at jeg spilder min tid, og det her er helt håbløst,
men i min lille romantiske hjerte er der stadigvæk et lille glimt af håb,
at det her kunne ende som i filmen vi så på en af vores første dates.
Jeg savner dig stadigvæk
Comments
Post a Comment