Savner dig for evigt Jeg kører hjem i min bil, men er det egentlig ”hjem”? For det føltes som ”hjem”, da jeg lå i dine arme Nu kører jeg bare forgæves efter et sted, der føles lige sådan, Endløse kilometer uden dig, farer rundt som en rastløs fugl, med tårer i mine øjne, når der spiller en sang, der minder mig om dig. Der er så mange ting i denne verden, som jeg ikke forstår, Men du efterlod mig med et stort spørgsmålstegn over mit hoved, Og et stort hul, hvor mit hjerte lå en gang. Og det er svært ikke at bebrejde migselv, eller søge efter en grund, hvorfor du efterlod mig, for hvad er der galt med mig? Der er intet galt med mig. Jeg forsøgte at knække koden, men jeg vidste bare, at det eneste jeg kunne stille op med, var at lade dig gå, så du selv kunne finde ud af, hvad det er du vil. Og så rejser jeg verden rundt, og skulle søge efter en tro kopi af dig, men der er ingen der matcher din humor, det glimt i øjet, da du endeligt kiggede på mig,...